Carrion/Censor Design 2022. Podsumowanie

Jeśli chodzi o demoscenę to 2022 był moim najlepszym rokiem w karierze. Zobaczcie sami…

Po kolei…

  • Skończenie i wydanie własnej gry Robot Jet Action
  • Zakodowanie zaproszenia na 2 Polskie imprezy typu demo-party: Moonshine Dragons 2022 oraz Teddy Beer Party
  • Wstąpienie do Censor Design – jednej z najlepszych grup wszech czasów na C64
  • Ponad 20 prac graficznych na C64 (większość zamieszczam tutaj na obrazkach)
  • 1 praca na Commodore plus/4 – 1 miejsce na Gerp Party 2022
  • Udział w wielu konkursach graficznych na imprezach demo-party oraz organizowanych na portalu CSDB, a w tym…
  • 4 razy pierwsze miejsce
  • 4 razy drugie miejsce
  • i raz trzecie miejsce
  • Prace wraz z grupą Censor Design nad dwoma świetnymi demami: „Sidelined 2” i „Purple”. Świetna utalentowana grupa ludzi, z którymi super się pracuje nad demami! Dzięki panowie!
  • Masa innych rzeczy, które ujrzą światło dzienne w 2023 roku.
  • … no i zacząłem prace nad swoją drugą grą z Robotem w roli głównej.

Prace z których jestem szczególnie dumny? „Hammer Lords”, „Yo Diablo”, „Fall”.

Zobaczymy co przyniesie 2023, ale 2022 był bezsprzecznie najlepszym rokiem w mojej „karierze” na demoscenie C64. Nie sądziłem że mogę jeszcze być tak aktywny i produktywny scenowo. Rysowanie na C64 sprawiło mi znowu sporo frajdy i mam nadzieję, że moje prace podobały się miłośnikom Commodora i demosceny.

Carrion/Censor Design



Kategorie:Demoscene

Tagi: , , , , , , , ,

%d blogerów lubi to: